Frukostklubben

- Moorning.
Thank God Its Fridaay.
Det betyder att man snart har sovmorgon, en trött morgon kvar.
Jag längtar tills imårrn - Utgång.
Åh jag är laddad, så sugen på att fixa håret stort som fan, på med farligt höga dojjer och dricka lite vin...

Äter min frukost nu..
Asså JAG ÄLSKAR ÄGG!!!
Ett ägg varje morgon, åh det är så gott, det är så bra frukost.
Med kaviar och lite rostade mäcks till.
Och någon god juice.
Det äter jag nu :D

Jag har fotat min shopping nu, så jag ska försöka hinna visa efter frullen.
Be right bääck :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :) Jag gillar din blogg fortfarande och kikar in nästan varje dag meb´n jag vill fortfarande se hur du dåg ut på studenten :D

2009-05-29 @ 09:21:46
Postat av: Carla

Ägg äger! Bästa frukosten ever! (Utom middagsrester haha) MEN juice och kaviar går fan inte ihop :P Mjölk till kaviar, jucie efter :D

2009-05-30 @ 16:45:38
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0