Jag vill bo i en svamp, förlåt djungel

- Mornings cakees!
Solen skiner och vinden blåser, som vanligt.
Idag äre Syrris lediga dag, men hon sticker nog hemmifrån före mig iaf.
Hon har en fullspäckad dag framför sig.
Först ut till boländerna för en tur på IKEA & Bauhaus.
Dagen spår för mera Home-Shopping.
Hoppas det finns nåt nytt och fräsht här hemma när man kommer hem från jobbet ikväll :D
Jag vill också vara lediig...

Måste före helgen.
Get my nails done.
Dom är gräsliiiga, värst är min lilla tumme.
Naglen gick av, ni vet bara ett jack rätt in.
Till slut var jag tvungen att dra av den för den fastnade i håret och kläder heela tiden.
Det gör så himla ont, den var  föör kort för att kapas :( Tårar.

Snart äre Lördag, snart äre inflyttningsfest :D

Idag ska Syrris färga soffan & fotpallen svart.
Hoppas det går bra & blir fint :))
Hopaps det går bra för henne att frakta hem lite stora växter idag också :D

Vi vill lixom bo som i en exotisk djungel.
- Vi vill bo i en jävla djungel!! Hajjar ni?!

Nu ska jag säga Hejdå till henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0