Kan det sluta regna snart?

Jag är ensam hemma igen..
Efter jobbet sprang vi igenom regnet till våra blöta cyklar..
Som tog oss till solen på Fyrishov :))
Vi maxade och solade 24 min... Skit jobbigt.

Jag hoppade in i dushen så fort jag kom hem och körde i silver shampoo.
Tyckte inte det gjorde nån större verkan men..
Frågade min super blonda vän Carla om tips och hon tipsade om MATRIX SO SILVER.
Men jag var så sent ute så jag hann bra till KICKS & ÅHLENS och där fanns det ju inte nåt sånt.
Så jag fick nöja mig med nåt från ISADORA....
Kankse får köpa nytt. Eller stay yellow.

Imårrn-kväll kommer Mamii hit efter jobbet.
Vi ska käka god mat, glo på TV och mysa.
Sen ska hon sova här... Myyysigt :))
På Lördag äre Utgång, jag är vrål taggad...

Jag är vrål taggad.


Kommentarer
Postat av: Carla

Men då kvinna! Gå till nån frisör å skaffa matrix, finns inge bättre!!! :P såååå värt!

2009-05-28 @ 22:38:04
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: kristina

Ja men de va ju så sent, så jag hann ju inte deet

2009-05-28 @ 22:45:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0