Motel

Och idag rensade jag & Syster våran 'garderob' helt på jobbet.
Handlade allt som hängt där (som vi hängt undan) så jäääla skönt.
Faarligt farligt att kunna hänga undan allt man vill ha.. Vet vi haha.
Nu ska vi verkligen försöka att inte bara hänga och hänga..
- Meen.. Det fanns ett men.
Så fort jag stämplat in så ringde det på dörren och där stod han med en låda MOTEL till mig.
Dom har sååå fina kläder.
Nu kom det lite nya snygga klänningar i ett jätte fint marint tyg.
Likadant som på den overzisade Tishan jag visade, blå/vit&röd...
Så nu vart vi tvugna att hänga undan en till sån :D

Den här hängde jag idag.
(Tror det är den, får inte upp nån större bild)
Men det är iaf en dragkedja fram på den VI hängt ;-)
Dragkedja hela vägen, så man kan dra ner en liten bit fram :P
Och lite djupare i ryggen.
FAB...

Motel - Zoe Dress

Och den här hade vi som sagt redan...
Sjuuukt snygg med svarta Killer heels och bruna, skinny legs.
Åh ge mig sommar, ge mig Gotland.

Motel - Selina Dress

Sen var det en till FAB klänning, men jag hittar ingen bild.
En jeansklänning i tub-model.
Dragkedja även på den, men hela vägen i ryggen iställt.
Åh jag ska visa er :D Åhh jag måste ha den.

Kika in på Holmis och fynda klänningar, för vi har sååå mkt.
Tips Tips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0