Ordning och reda - Lådvin på Fredag

Lååång dag...
Men nu äre kväll, det vart solning efter jobbet, sen hem till Syster som hade maten färdig.
Couscous & tonfisksallad.
Mmm det skulle vi nästan kunna leva på.
Nästan :D

Nu myspyser jag i en mega stor & skön hoodie och tuggar i mig lite choklad.

Sämsta just nu:
Jag har ingen som helst aning om var min kameraladdare är :((
Fan paniiik.. Haha, jag vet inte vart jag ska leta den måste hittas typ NU.

Skönast just nu.
Ledig imårrn.
LEEEDIG.. Shalalala Leeedig SHAlalala....
Så imårrn skare sovas och slappas...
Men ja ska joppa också, här hemma :))
Måla lite och borra lite och så :D
Jag borde fixa en bild på mig med pappas slagborr när jag borrar.
Den ser typ ut som ett stort gevär, eller en blandning av en superborr och något skjutvapen :D
Tung som fän...
Det borde jag visa en bild på så ni får skratta lite åt mig :D
Kajsa dog..

Och ikväll har jag tvättat för första gången :D
Asså helt alone, nu kan jag också.
- Släng dig i väggen Syrris!
Och just då ropade hon att jag måste hänga upp den nu också.
Det kan vi hoppa upp och sätta oss på att jag ska :D

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0