Sjuuuuk

Hej finissar...
Update från the sick guy..
Ush vad jag mår.
Redan igår var jag helt sänkt, så vaknade jag inatt vid 04 tiden av näsblod.
Skit mkt. näsblod, det bara rann och rann och rann.
Det minskade verkligen inte, jag hade nog feber och vart helt kallsvettig.
Nog för att jag är van vid näsblod sen jag var liten, men det är ändå obehagligt, speciellt när det är så mkt.
Syrris var ju trött och försökte guida mig från sängen haha :))
Men till slut kom hon upp och hjälpte mig. -Kärlek-
Och jag vart helt yr, och det bara svartanade för ögonen.
Fick ligga på golvet, vilket också var äckligt när  blodet bara rann ner i halsen.

Men min fina Mamii kom hit <3
Tur att vi bor nära.
Hon baddade min panna med en kall handuk och la isbitar på näsan.
Sen somnade vi alla tre i sängen. (Åhh.. <3 )

I väntan på svar från någon från jobbet, fick inte tag på någon.
Så det slutade med att jag fick bita ihop och sätta på mig fejset och åka ner till jobbet.
Det tog emot, men jag behövde inte stanna så länge.

Sen vare bara hem och slänga sig i soffan.
Vi gjorde sallad och sen däckade jag kan jag säga.
Har sovit hela dagen.
Pappa kom och plockade upp Syrris och åkte på Kristihimmelfärdmiddag hos Big Sister.
Jag bara sov...
Har ont i kroppen, i huvudet.
Hostar konstant, näsan bara rinner.
Så vågar man inte snyta sig ordentligt för att blodet kan börja rinna igen.
I hate it.

Har ätit lite färskpotatis med massa smör och salt och fiskbullar i hummersås iaf.
Det var iaf skit gott och gjorde mig bra.
Nu väntar jag på att Syster ska komma hem från Andreas.

Men jag måste nog vara hemma imårrn också.
Mamma skulle bli galen om jag åkte och jobbade..
Bättre att bli frisk.

Nu ska jag vila vidare..
Sov gott cakes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0