Snoriiiigt inlägg

Idag vaknar jag med brakförkylningen...
Eller brak och brak.. Jo, jag är rätt så risig faktist.
Tur att man hade sin lediga dag just då, men trist att just vara dålig på sin lediga dag.

Jag började dagen i soffan med täcket runt mig.
Syrris väcte mig vid halv nio och sa att Petter var med i Voice, och det ville jag se.
Vi frullade med salami-mackor och Oboy.
Sen stoppade jag in mig i en varm dush i nästan en timme.
Så nu är kroppen lite mer ON iaf.

Just nu äre det TELEFÅN-MECK.
I förra veckan bytte jag ju lur och skaffade nytt nummer - gick över till 3.
Jag glömde bort att byta PIN kod, och i helgen dog den.
Skulle leta på det d'är kortet där PIN & PUK står, men vi kunde bar inte hitta de.
Vände upp och ner på hela hemmet.. (Som  kanske redan sagt?)
Iaf så tog jag mig till 3-butiken igår på min lunch för att få  den..
Men jag hade visst inte registrerat mig och kunde därför inte få den.
Så killen på 3 prackade på mig ett billigt abonemang, nytt nummer och gratis telefån.
Bör tilläggas att denna unge man nog tyckte att jag var e ganska så söt och trevlig tjej som han minsann ville ha numret av.
Haha, vilket han tog innan jag ens hann få det.
Han gav mig massa gratis mms & sms också så att vi kunde höras ;-) Vilket säkert alla får, men ändååå.
Vi skulle dansa på Bj... Skratt.

Anyway, ny lur igen, och nytt nummer igen.
Tur att jag inte han ge ut mitt nygamla nummer till många alls då.
Nu ska jag lära mig det här :))
Iaf så håller jag på att föra över lite pix jag hann ta med Mamiis lur.
Lite soliga, trevliga balkongbilder :D


Later... Soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0