Update från sjuklingen

Sjuuk, sjuk.. Fortfarande sjyyk :((
Det är jobbigt, jag är trött, frusen, har ont i kroppen och en näsa som vägrar sluta rinna.
Jag ligger med datan i knät, det var för jobbigt att sitta vid vår 'datahörna'..
Har ätit lite glass... Och lite chips.
Jag tror det blir en jobbig dag på jobbet imårrn för jag kmr. nog fortfarande må dåligt.
Hoppas det är en kort dag även i affärerna imårrn...
Sen ska vi hem till Big sister och käka.. Mysigt.

På fredag kommer mina tjejer hit och myser, det ser jag fram emot.
Bara chilla, äte lite gott och snacka skit.

Jag funderar på att steka pannkissar tills Syrris kommer.
Hon skulle bli skit glad.
Jag tror vi har allt hemma, pallar nog inte gå och handla.
. Socker  CHECK
. Mjöl CHECk
. Mjölk CHECK
. Margarin... OCHECK, men jag tror man kan steka i matfett bara...
. Vaniljsocker CHECK Har jag alltid i för lite godare smak
. Ägg CHECK Frågan är om man tillräckligt många..?

Det borde gå..

Inte ens en vecka till Frökens B-day..
Kanns soft.

Nu ska jag vila vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0