Äh va fan va!

Äh va fan, vi kör en Just nu.. För jag har TRIST.

.Ställe - Fåtöljen
.Vill ha - Tacos & Mina tjejer
.Vill också - Sluta hosta
.Messar - Med Matilda
.Väntar - På att ringa Kajsa som har stägning
.Äter - Dom sista Merci chokladbitarna som vi fick av Girlsen i Lördags
.Biter - På läpparna.. Gaah, va dålig jag är
.Lyssnar på - Kristina Debarge. Goodbye
.Vill ha - Värme & Sol... Och en snygging att dejta
.Dressed - All by min Syrra
.Dricker - Cola ur sodastreamern som vart den bästa hittils
.Fyller år - Om tre dagar..
.Hår - Lockade're lite för jag kollade på The hills och kände mig sjuk och osnygg
.Är - Jävligt glad att jag bor med min Syrra igen, Sommar'n kommer bli AS-ÄGIG
.Tänker på - Hur lång tid det rimligtvis borde ta att få en Audrina-kropp för mig...
.Lyssnar på nu - Promoe. Sveennebanan
.Undrar - Om Promoe är den där Uppsalakillen som är med i Metro och sånt ibland, eller om det bara är en Look-alike..?
.Undrar om jag har sett Promoe i verkigheten i den här staden...?

Skrattar... Och ska sticka till Hedian och möta min grymma Syrra nu...
When it was good!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0