Nya hemmet

Nu var det äntligen dax.
Min kamera är fortfarande sövd, men jag tog fram min gamla.
Displayen är sprucken på den så man ser inte hur bilderna blir förräns man fått in dom på datan.
Därför är vissa bilder av halv-bra kvalle.
Meen så här bor iaf. jag nu.
Jag lovar att vosa mer bilder sen på resten av lyan.
tex. på våran UNDERBARA balkong som helt lätt fic HÖGSTA betyg av folket i helgen.
Jag har fotata den i soljuls med mobilkameran, men mobilen är även den DÖD.
Har ju bytt nummer och så även telefån, men jag har glömt att byta PIN kod, så dog den i helgen och vi hittar inte på kortet med koden på.
Har verklugen vänt upp och ner på hela vårat hem men det finns inte.
Så jag måste springa in på tre idag...

Men iaf.
Här är några inblickar.
Allt är ju inte klart än..









Sladdarna under 'bordet' ska fixas.
Ljuset ser trist ut, men det är även infällda spottar underifrån så det ser lute extra flashigt ut på kvällarna när det lyser underifrån :))






Soffan vart grå i tvätten men iaf. jämnt.
Vi ska färga igen.. Men det funkar tills vidare tycker vi,


 



Garderoben vart skit tråkig på bild.
Detta är alltså vårn fest garderob, bara klänningar & kjolar här inne.
Plus heels.
Vi har dragit in våran rosa ljusslinga som vi hade i klädkammaren hos Mamii osckå.
Så det är HELFRÄCKT!





Så fick vi lite söta inflyttnings-Gifts också..
Den rosa ihopfällbara picnic-korgen på bilden ovanför.
Den och en varsinn rosa bubbelflaska fick vi av chefen och Eva på jobbet :D
- Theenk you!

En chili & en basilika växt utav Victor.
Nu gäller det bara att sköta rom.. Hm


Skit fin burk av Carla som passa perfekt i vårat kök.
Rosa OCH Orange, du träffade precis rätt :D
Plus två skit snygga koppar i samma serie.
Fiina tjej med fiina gåvor <3




Finisen Jossi kom med en super fin ljuslykta från Myrra.
Den står här bredvig mig på datahyllan och gör sig super vacker.
Denna plus en underbar vit, stor orkidee i en mysig kruka.
Du är så vacker rakt igenom J!




Vad tycker ni?
Får vi godkänt? :))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag älskar det i alla fall :) :)

2009-05-19 @ 09:50:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Meen nu visade ju inta alla gifts syrris.. den andra orkiden då? Och muggarna från Majisen :P

Och flowers frn boysen haha.. well well.

Det var bra gjort!

2009-05-19 @ 09:52:27
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag skrev väl några av våra gifts kommer här..? Eller gjorde jag inte det..

Äsh fint vare :D ÄRE

2009-05-19 @ 09:55:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jätte fin lägenhet ! Cool foto-vägg också ! Verkligen jätte kul att sätta ihop sitt egna kollage lixom :) Tänkte bara fråga vad använde ni för färg när ni färgade soffan ?

2009-05-19 @ 20:44:28
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh så fint! Nu vill jag verkligen komma och hälsa på! :)

2009-05-19 @ 21:37:32
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja kom kom koom :D

Vi använde NITOR textilfärg från Bauhaus :))

2009-05-20 @ 10:14:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0