Väckarklocka

Morniing...
Vi är uppe med tuppen, fast jag var skadat trött imorse.
- Fään asså.
Men nu är man oppe, påklädd och mejkad.
Jag har precis kört min andra omgång av TRIND nagelstärkningen.
Just nu har jag lite längd på mina naglar så jag hoppas dom hinner bli starka innan dom går av...
Långa naglar är fina naglar.

Idag efter jobbet borde vi sola.. Vi ska nog göra det.

Vi har ju hojjarna på stan eftersom att regnet fick oss till bussen igår.
Så vi tänkte gå till stan idag, vi har gott om tid.
Jag vill hinna ner i tid så vi hinner prova lite kläder på jobbet och sen shoppa lite.
Så nu ska jag låta Syrris ta över här så vi kan dräää sen :D

Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0