För att man är där så himla mycket

En snygg garderob kräver snygg inredning.
Givetvis likadana galgar - Jaa tack.
Låt oss skippa rörigheten med en massa olika lixom..
Belysningen gör även den sitt.
Igår fick jag upp alla hoodies och koftor.
Så lätt att hitta, att hålla snyggt..
Jag vill ha ALLT galgat, varendaste plagg.




Nya förvaringslådor till hallgarderoben - Rosa.
3 st, dom fick precis plats.
En för mössor & vantar, en för tunnare sjalar och en för tjockare halsdukar.
Även 2 hyllplan ska in så småningom.
Awsome.



Det gamla fönstret som blivit en spegel, så himla fint.
Passar perfekt i sovrummet - precis i den stil jag vill ha därinne.
Gör sig jättebra till den gamla pinnstolen och ljusa parketten tycker jag :)
Även nya kuddfodral, ett svart & ett cremevitt med volang.
Vi väntar på nytt överkasst, men leveransen var sen :(

Jag tycker om mitt hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0