För ikväll, blir det nääe...

- Hey sexiies...
Fredaaaag!
Veckan har bara sprungit förbi.
En as bra vecka.

Imårrn äre Julbord med jobbet.
Ser fram emot det galet mkt, shit va jag ska äta.
Julmat tackar jag inte nej till.. Inte alls.
Får se vad man ska pryda kroppen med då, har ju lite nytt och snyggt att välja på.
Vart lite mera shopping igår, men har inte fotat det än.
Let see...
. Ytterligare 3 st klänningar
. En skjortblus med axelvaddar
. En kofta...

Jag har just slängt i lite färg i håret.
Så skönt, shit va det behövdes.
Något mörkare, en mkt. finare färg.
Det jag hade innan var bara.. '' Nää ''
( Men ikväll - Bli de nää ) Haha, där citerarar jag en viss Tim ;-)
Hoppas iaf. det var SKIT SNYGGT!

Och nu - Ska vi sova :))

(Förretsen så äre just vare blir från mig till dig ikväll - Ikväll , blir det nääe...)
Meeen hör av dig imårrn igen gullet ;-)
För kommer JAG vara on fire.. Höhö



- Sleep tiiight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0