Host-Stugan

- Morning readers..
Ush jag är fortfarnade sjuk :(
Jag slutar inte hosta, det är så jävla jobbigt.
Det gör ont i halsen.. När jag sväljer och hostar.
Hostmedicinen som vi tar 3 ggr. dagligen hjälper inte.

Så vaknade syrris imorse och började tydligen oroa sig för ev. lunginflamation som kan utvecklas i samband med svininluensan...
Jag tror inte vi har lunginflammation, men man ska nog vara lite försiktig.
Har precis ringt sjukvårdsupplysningen, de ringer upp om ungefär en halvtimme.
Känns alltid skönast att få prata med någon som vet..

Imårn äre Onsdag, vi hade väl tänkt jobba då..
- Frågan är om det är klokt?
Mamii kommer inte tycka att det låter bra..
Vi får nog avvakta under dagen.'

- Vem fan vill vara sjuk just när Fridi kommit hiit?! :(  :(  :(



Vi får tjata gamla bilder, för att ta någon ny bild nu vore as-skämmigt!!!
Haha..

Just det, min piercing i läppen tog även den stryk av bacillerna.
Så efter mkt. om och men fick jag ut den, satt som berg.
Och nu tänker jag nog inte sätta i den igen.
Nu var den perioden över, har tänkt på det ett tag, och nu passade det ju faktist väldigt bra :))
Ny fas.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0