Let us have a show

- Still sick, still home.

Det har inte ens varit mysigt att vara sjuk, även fast vi båda har varit det.
Och blivit ompysslade och fått massa gott och bara fått ligga under täcket och 'mysa'.
För det är inte mysigt att ligga under täcket och inte ens kunna koppla av och somna för det gör för ont i hela kroppen.
Det gjorde ont att lägga sig, på sidan, på rygg, på mage.
Huvudet har bara dunkat sen i Fredags-Morse typ.
Fått röra huvudet som man hade en nack-krage.
FY SÅ HEMSKT!
Man vill bara sova tills man är frisk..


På Lördag äre iaf. fest.
Eller det är väl fest både Fredag & Lördag!
Jag bangar inte iaf, för då ska jag vara frisk.
Tacka för det.
Fridis har väl bjudit hela stan antar jag. Hoppas jag :D
Då slår vi heelsen i taket.
Jag ska ha klänning..
Det var länge sen.
- Kan vi inte köra tema tjejer?!
Lite The Hills över oss..
I små, snygga dresses.. Maaatcha varann.
Lite vintrigt, med strumpbyxor.
Byta sommar-blåsorna mot den här säsongens vackra..
Åh det hade vart roligt...
- Hade inte det varit trevligt?



- Kan vi inte vara ett The-Hills jäng på Lördag?


Kommentarer
Postat av: carolina

I'm on with the hills-tema :)



Meen jag lär hoppa in i ER garderob, min är gaanska fattig på klänningar, hahaa..



Hoppas hoppas ni blir bättre snart <3

2009-11-02 @ 20:38:17
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh The Hills it IS!

Du får ta vad fan du vill i våran garderob, det vet du baby :D

Åhh <3

Tack vi försökee krya på oss :)

2009-11-03 @ 09:36:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0