Long time.. Still the same

Nu har man väl fastnat i Paradise Hotel dårå. Säkert.
Fanns ju nån snygging där faktist.
Stefan var nog rätt fräsh.
Brandman... Och det gillar ju jag haha ;-)
Verkar gå varje kväll också, det e de som e najs.
Måste skaffa ny television in till sovrummet också.
Jag har lagt min röst på en liten, slimmad V I T sak.
Det vore pimpigt haha.
Damen här säger Jaa tack..

Min fina Carolina slängde iväg ett litet rykte om att någon gammal ... Ska jag säga Lover eller flamma eller..
Ska jag säga ett gammalt Sommarminne, som numera finns på Fejjan.
Jag & Syrran D Ö R ! ! !
Nåt att ta med hem till Familyn vah!

Nej tacka vet jag ;-)
Vi ligger här på varsin ändå av våran stora soffa och är lagomt sociala.
Med varandra.
Syrris ligger och textar med sin Snygging.
Och jag med min :D ... Long time.
Det var mysigt att sleep together igen.
Det var mysigt att du pillade på min mage igen.
De é de!

Nu säger Fröken 'Go natt o sov gott'
Åh.. Jag vill sova så mkt. längre än jag kommer att får göra...
Let's catch the dream then ;-)


Kommentarer
Postat av: CAROLINA

Men ja tack med TV i sovrummet..

asså gääd vad jag skulle ge mycket för en sådan när man är så där lagom trött, vill lägga sig men vill se klart.

Aaah då äre inge snack bara lägga sig & kolla klart i nästa rum vah :)



love.

2009-11-16 @ 22:53:52
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Syster

Oj, det var många Ja tack där hörru ;)

Nu får vi vara lite sociala då innan drömmen fångar oss :P

2009-11-16 @ 22:54:48
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag säger bara Ja tack brudar

2009-11-17 @ 10:01:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0