Mitt i veckan rapport

- Hey Onsdag...
Halva veckan har redan gått, jobb imårrn, och halvdag på Fredag.
Feels on top.

Idag är jag som sagt ledig, kör en skönis-ledig-dag.
Sov länge, fortsatte halvsova i soffan med täcket fram för Tvn.
Drog på en skön lista på Spotify, lät högtalarna bara pumpa ut bra toner, och stoppade in mig själv i en varm dush.
Och där satt jag länge.
Vidare ut ur dushen, ut ur värmen, ansiktsmask, klippa toe-nails, ta hand o mina höst-läppar med Peeling och balm från Mary Kay - Skönhet.
Bleker tänderna just nu, var så länge sen.
Ett till måste idag är att plocka ögonbrynen - Fy det är så jävla tråkigt.
Jag skjuter alltid på det in i det sista ..

Slängde in en maskin tvätt också.
Men det är det vettigaste jag ska göra idag.
Nu ska jag bara mysa med spotify och vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0