So smooth

Jag har längtat tillbaka till stövlarna sen i Lördags.
Var där igår och kollade hur måna 37or som fanns kvar.
3 par och vi tänkte - Is i magen.
Men idag kunde vi inte hålla oss längre.
Sprang dit på lunchen och gick ut med varsin kasse :D



Så j*vlaaa snygga.
Jag har gått runt med dom här hemma och bara kollat i spegeln.
Dom är perfekta, jag ska visa upp dom varendaste dag.
Let us start tomorrow vah!


Giftcards på Hemtex.
Handdukar, tomtar och tvålpump.





- Hur söta är dom inte.
Det fanns en Kill-Variant av den lilla, och vi ska nog se till att damen får en kavaljer till jul :D

Sen hämtade vi äntligen ut ett paket på Ica.
Extrafilm, ett till ligger och väntar på oss - Jag ska hämta ut det imårrn efter jobbet.
Så fort väggarna blir vita så ska vi äntligen få sätta upp dessa snygga bilder.
Det enda som ska upp, kommer blir så snyggt.
Vi har faktist rivit ner nästan hela tapeten nu.
Satt skit löst haha :D



Kommentarer
Postat av: Kajsa

It's great everything men du ska hämta ut paketet innan jobbet tyckte jag vi sa..? :)

2009-11-17 @ 23:24:38
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0