Spets, sammet, puderrosa, naken rygg, axelvaddar & paljetter

Idag är jag en oerhört tillfredställd liten dam.
Jag ska visa varför :))


Lite nytt för vinterns alla fester haha.
Svart paljett-top, väldigt ombloggad klänning i rött, en kort liten ballongkjol i en underbar lila färg & ett svart fodral med bar rygg och en vacker rosett lixom..





Nya leggings - 4 par.
Paljetter, spets, lack & ett par underbar i blå samett, me fell in love.


Två sjukt snygga toppar, till vardag eller fest.
Den ena - Puderrosa med sött markerade axlar i modernitetens tecken.
Den andra - Vit bastopp som jag aldrig kan få nog av.
Axelvaddar och kort i midjan.
Feel in love twice..





Tre sköna tee's från Junk Mail.
Star Wars, Love NY & New york new york :D
Gillar starkt..


Två stycken flanellskjortor.
Super mjuka & as snygga :))

Snygga toppar med en snygg ladie på.
Rosetten i ladiens hår sticker lixom ut ut tishan.
- Ja tack sa jag..


Idag älskade jag Uppsalas shopping.
Jag älskar modet..


Kommentarer
Postat av: carolina

men snyggt snyggt snyggt :)

looove the flanell. Allt från Holmis ?



. love

2009-11-26 @ 08:09:21
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vart har du köpt den där svarta klänningen med bar rygg? Sjuukt snygg! :)

2009-11-26 @ 15:04:53
Postat av: Kristina

Tack Baby, jag hade'ren ena idag - As skön.

Det mesta är därifrån :))



Amanda, visst ä den grym, från H&M :)

2009-11-26 @ 21:35:40
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: madddde

hello, var kommer legginsen med spets ifrån?

kramkram

2009-12-09 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0