This used to be a funhouse, now its so much more

- Hellooooe..
Fredag!
Slutade tidigt idag.
Nu har jag huset för mig själv vah, skuttar runt här med världens högtsa musik.
I'm on fire asså.
Dansar som om det vore livets sista Lördag eller nåt.
Äter lakrits och njuer av Helg-Käsnlor i luften.
Lär bli en lugn helg meen... Weekends WHERE made for fun..

Playlist.
.Sean Kingston - Face Drop (Mitt måste just nu)
.Pink - Funhouse
.Guetta - Gettin over (Jaaa tack)
.Sidney Samson - Riverside MOTHERFUCKEEEEER
( jävla Gotland, jag kan se Jossi framför mig hoppa runt med ett glas rosé inne på Kallis... Kärlek)
.Leeona Lewis - Happy. Högt högt högt, jag dör

Det är mina låtar just nu, som får mig att känna mig odödlig.
SO WHAT IF IT HURTS ME!

Idag fick det snart före-detta-flogstad-paret nycklar till nya lägenheten.
Fan va fett, ni kommer få det så snyggt!
Jag längtar efter era fester!!!

Nu ska jag dansa vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0