Blodpuddings-Tankar

- Hey sugar...
Det är med hes röst jag hejjar på er idag.
I'm home - Sick.
Tur att jag hade en ledig dag idag, det behövde jag.
Snorig & Jävlig va.

Har bara legat här idag och tagit det lugnt.
Och snorat.
I kylan dårå, fortfarande så är våra element inte igång, de är iskalla.
Mamii ringde bo-service imorse och överdrev problemet så att de skulle komma idag.
Typiskt mamii :D
'' Ja det är iskallt där, dom har fått vara hos mig hela helgen för där kan man inte va ''
Söta mamssi <3
Så jag vågade inte hoppa in i dushen på hela dagen ifall att de skulle komma dårå..
Meen... Dagen gick och dom kom aldrig :(
Mamii vart skit less, och tänker nog tala om det i telefån imårrnbitti haha...

Well, till slut låste jag in mig för en timmes varm dush.
Heelande.
Nu väntar jag på Syrris som snart kommer hem med blodpudding.
Vi båda va skit sugna.
Blodpudding med rivna morötter, stekt bacon, lingonsylt och apeldinjuice i glasen.
- Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0