Det är dax va!

Ett simpelt mess från våran Snygging Carro gav oss en skön feeling.
Det har blivit lite torrt på fest-fronten nu.
Inte för att vi inte varit sugna utan för att vi inte kunnat klaffa ledighet med babsen mest.
Nästa helg äre dax för oss igen haha.
Det är dax för Bj :P
Carro är grym, hon är min grymma tjej!!!

Idag vare full rulle på joppet, kul kul.
Ute äre svin-kallt.
Man kan knappt vara ute faktist.
Det är lixom knappt..

Nu glor vi på Körslget och käkar operatårta :D
En rosa prinsesstårta, det passar väl utmärkt att fira med, när  man kommit igång med träningen igen.
Haha :D
Det tyckte iaf vi..

Nu är jag ledig..
Ledig Söndag
Ledig Måndag
Ledig Tisdag
Ledig Onsdag...
Börjar halv tre på Torsdag...
- Chill-tider? Jorå satte...
Man ligger ju på en del plus timmar va...

Såå.. I veckan ska man nog hinna träna lite :))
Imårrn blire middag på nåt skysst ställe med Carro.
- Ja tack!

Så fick man en hel del energi efter ett långt telefån-samtal med Fridis igårkväll.
Hon ringde när vi låg och väntade på att Playa del sol skulle börja :D
Åhh Miss Miss Miisss you, tiden kryper närmare faktist :D
Då ska vi ut och hitta karlar haha... ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh värsta lyxtiderna på jobbet!



Mys med middag ju, jag vill också va me! När jag kommer kan vi väl också gå ut å ääta nån dag? :)



SAKNAR <3 PUSS

2009-10-11 @ 16:41:55
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0