I Höst-natten

- Heey nighters... (Knappast ett ord va, eller..?)
Ledigt ledigt ledigt, men oj vad vi jobbat idag.

Efter power-walk och frukost och besök av både målare och Bo-service och målare igen...
Balkongen verkar vara målad nu iaf. och ventilationen ska väl fungera bra också efter att
Bo-Service killarna var här och ertappade mig i bara BHn va!
. Syrris hade snällt släppt in dom och jag stod i badrummet och mejkade mig efter dushen utan kläder va.
Så klampar dom in vah...

Meen, jag tror Syrris tyckte de va bra mkt. både roligare och skämmigare än vad jag faktist gjorde...

Vi tog oss iaf. ner på stan och mötte upp den återigen sena Flogstad-Tjejen ;-)
Haha, väntar så gjärna på rej snygging, det vet du.
Vi slog ner våra rumpor på Waynes.
Choklad & Smoothies.
Och massa mys.
Och massa skratt...
Bla. åt tanken på mig och Carro som 'förkläden' på Syrris planerade up-coming date med Mr. Snygg,
då jag skulle vara iklädd en gasmask, och Carro gipsad...
Gipsad bowlare med briller....
We laughed...

Sen mötte vi upp våran lilla Shopoholic...

'' Jag har köpt stövlar, kommer dom här passa när jag är blond...? ''

Haha våran lilla Jossi, snygg som fan och kommer bära dom där stövlarna hur tjusigt som helst vare sig du blir en brownie eller keep the blonde va...

Jag & Syrris sprang iväg för att träna.
Sen vart det ett litet missöde va.
Josef från jobbet letade upp oss där vi stod och jobbade på varsitt ny-vunnet löpband och låter oss höra om en liten nyckelsituation på vårat jobb.
Vi fick cykla hem och cykla ner till Holmis och cykla hem igen va.
Jävligt jobbigt va, och jääävligt kallt vah.
Men löjligt skönt när vi var hemma sen va, och fick göra mat och avnjuta den med tända ljus och ett städat hem asså..





En vacker tjej i schnygga briller.
Jag gillar't.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0