Men om..

Nu ska jag ta upp en sak som tyngt mitt bröst ett tag.
Bokstavligt talat.
Nej men jag är en såndär som lätt kan bli 'rädd' om jag har lite konstig mkt. ont i huvet eller bröstet eller så va..
Så har jag faktist tyckt att min ena boobi varit lite öm ganska så länge och jag vågar ju knappt känna efter så där ordentligt för jag är nästan rädd att hitta på nåt som jag kan tro är en knöl eller nåt.
Idiotiskt, I know.

Så såg jag en artikel i tidningen i veckan och vart ju inte lugnare av det.
Att typ en 1 av 5 kollar upp knölarna dom hittar..
Och i nya VR så hade dom också med en artikel om Boobissarna och hur man ska undersöka'rom va.
Så nu måste jag nog riktigt grundligt klämma & känna och kolla och lära känna mina små vänner.
En gång för alla.
För jag vill inte bli av me'room.... Haha.

Jag är nog bara rädd haha..



(En bild jag nu fick leta efter i typ en kvart, innan min Syrra kunde erkänna att hon 'råkat' radera den, och jag fick sitta och bläddra genom papperskorgen bland typ 2000 bilder... Gash va)

- Syrraaaaahn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0