En naken tjej vah!

- Okey, ett sista före läggdax då vänner..
Eller före och föe, jag ligger ju redan nerbäddad, men innan vi släcker lampan då :))

Satte mig i en kvällsdush.
Varmt, varmt och varmt vatten & duschcreme som gjord för en drottning.
Och så ligger jag här nu, naken som en liten bebis vah :D
I en nybäddad säng.
Och mjuk som en bäbis med vah.

Kollar nöjespokalen och stör mig som vanligt på Soffi Propp (Så kallar jag henne fortfarande)
Hennes outfits är alltid så tröga, så un-modern och B tycker jag.
Dom känns alltid fel, ofta med nån dryg frillla till det.
Inte direkt som Gynning hade varit stylad om hon stod i den där studion.
Tacka vet jag..


¨

Jag har nog sagt det förr...
Gynning... Carolina Gynning!

- Sleep tight, för nu ska iaf. jag duna..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tacka vet jag Gynning.. men kjolen som Berg har på sig hade jag gärna dansat i på lördag ;)

2009-10-15 @ 22:31:11
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0