Hair-Issues

Ny hårfärg väntar mig som sagt.
Jag hade lite ångest över det här faktist.
- Skulle jag gå tillbaka till ljust med lite fräsha, blonda slingor..?
Eller gå ännu ett steg närmare brunt?

BRUNT... Jag vill inte bli så mörk som jag var förut.
Än iaf.. Men efter lite rådfrågning av mina  ladies så vart det till slut Brunt.
Jag hoppas bara det blir som jag vill.
Att man ser skillnad, att det blir brunt... Och känns rätt.
Jag vill att det ska kännas  'Åhh va fiiint' .
- Off course..

Jag göre imårrn..



I badrummet vill jag ha det mysigt, så sprang vi på de här uur-mysiga flarrorna på H&M på kampanjpris.
De luktar nästa som Herbal Essences, som jag älskar.
Budgetvariant haha :P
- De maaaatchar iaf.. Haha

Trist att det var sista Hollywoodfruarna ikväll, tur att de kör ett bonus-avsnitt nästa vecka...


I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0