I don't want to be a Over-Kill-Thing

- Hey lovers..

Här är jag, luktar gott som fan, är nöjd som fan.
Ligger under ett skönt täcke och mår bra.

Ikea idag, ja vi fick med oss grejjer hem.
Ännu mer handlades, det kommer med hemkörning imårrn.
We're getting there som sagt.

Mys igårkväll.
Mys i Fredags, med vackra människor.
Carro, Calle & Issie - Vi köpte med oss sushi från Ippai Ippai och kollade idol hos twinsen.
- Tack Guys!

Och The man fortsätter att dra i repet han bundit mig i vah..
Han släpper mig inte, det är ju tydligt det.
Ju mindre uppmärksamhet jag ger dig, ju mindre jag visar, ju mindre jag bryr mig..
Ju mer visar du..
.. Calling me beatifull things again, is that true?
Och jag tänker inte säga att det inte fortfarnde gör mig glad, för det gör det.
Jag blir glad av det.
Men gör mig inte till en helg-grejj, I'm better than that.
Det vet jag.
Och det vet du, det vet jag att du gör.
I'm good!
Men ah.. vi får se.
Krångel is off limits för mig, det är overkill, det är inget för mig vah.
För jag är lättsam haha... De e de ;-)

Nu äre sovrummet.
- Sleep tight.. Lovers.
Love u more!!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

You should be off-limits.. you're that good :)

2009-10-26 @ 08:57:52
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0