I'm a little maid today

Det blir visst en skönis dag hemma idag.
Drog på mig städ-handskarna och körde igång lite missoins.
Igår drog vi av soffklädseln för tvätt.
Så nu är den ren & struken, himla stiligt.

Idag fortsatte tvättmaskinen att gå runt.
Jag har dammat, diskat, städat toaletten och dammsugit.

Vilket jävla projekt det vart med dammsugarn.
Jag visste att påsen nästan var full men har haft otur vid byte av dessa tidigare i mitt liv ifrån föräldrarhemmet dåra haha..
Så jag har dragit mig från att byta.. Meen till slut gav den upp.
Påsen var proppfull och jag satte mig ner för att byta.
Finns inte så många sätt att sätta i dom på va.
Så jag gjorde som man ska va..
Men inte gick den igång.
Meckade och pillade ett bra tag utan framgång, så sen lät jag'ren va..
Fortsatte med lite andra grejjer och cosade till det i soffan och fixade fejset va...
Så helt plötsligt, kankse 30 min. senare så sätter den igång sig själv.
Bara så där... Såå då kunde jag i lung och ro avsluta min damsugning haha.

Nu äre iaf. rent.. Och mina naglar är rena.
Ska lacka om deom straxt va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0