Its says K K Karlsson on the door

Data-Krux..
- Ja tack, fast jag menar Nej tack..

Papssi grejjade're.
Nu har vi alla filer som låg på mitt låsta admin-konto.
Alla bilder är nu i tryggt förvar på den externa hårdisken.
Såå skönt.
Så skulle vi bara ominstallera hela datan, omformattera.
Bli av med alla ev. virus, få kontroll över adminkontot igen..
Vi sätter i 'Omstarts-skivan' och vet ni vad som händer?
Eftersom att jag inte har det där jädra lösenordet som jag aldrig ens skapat för det där kontot så har jag inte ens rättighet att OMINSTALLERA DATAAAAN!
- Kan ni fatta hur irri det är va?
Höll på att trilla ur soffan, för jag vart så sjukt less.
Har googlat ihjäl mig efter en lösning.
Dell har bara 24/7 support på ENGLISH.
- Good luck Kristina..

'' - Hello, öhm I hav this problem with my computer..
My administatörs-konto is locked, I dont 'remember' the password so I cant log in on the account...
Öhm... So i want to re'install the whole computer, but how can I do that... When the.. Admin-konto is locked...?
Ehm.. I don't think I'm going to understand how to do just by following your instructions by the phone.
So i wonder if you could take a cab to Bellmangatan sextiotvå and fixed it for me...?
It says K K Karlsson on the door...''

Skit jobbigt.
Vi får hålla oss till tåls tills imårrn, för då skare finnas svesnka grabbar ¨på plats bakom teleånerna redo att guida en igenom problemen...

Men då vet ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0