Leave the world

Äntligen hemmaa..
Men dagen på jobbet gick fort.
Det märks att det blir kallt, alla vill köpa sina jackor precis samtidigt.
Full rulle hela dagen, äntligen.
Semestern var lååång...

Skit taskigt väder, det gjorde att det kändes soft att bara vara hemma ikväll.
Tända ljus och mysa bara.
Även fast varken jag eller Syrris egentligen kände för det förut idag.
Vad gör vi, en får sitta i fåtöljen och den andra (Jag just nu) får sitta på golvet på en kudde haha...
Imårrn kommer soffan <3

Nu är jag ledig i 3 dagar, Sönd, Månd, Tisd...
Men det är Skönis.

Nu har vi nyss käkat taco-tallrik.
Propp mätt.
Mätt & Iskall.
Jag ska hoppa in och ta en lång. varm dush snart.
Sätta på hög musik på Spotify och hare chill ba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0