Min dag!

- Tjaao...
Här sitter jag och skriver med iskalla händer & kylig nos.
Det är så jävla kallt i vårat hus, jag fattar inte.
- Vi pröjsar väl fan för värme, när ska'rom sätta på den då?
Elementena är iskalla..


. Jag var och tränade innan jobbet idag. CHECK.

Hittils är jag GRYMT duktig måste jag säga, hoppas det kan hålla i sig.
Jag var helt slut.
Efter gymmet ställde jag mig på bandet och löpte & gick.
Sen körde jag en slutspurt på en hojj och jag kunde knappt andas när jag var färdig där.
- Gääd, då var man färdig.

Imårrn kör jag det tidiga passet på jobbet så sen blir det ett mitt-på-dagen-pass på Nautlius igen.
Ska nog köra som det sägs iaf. och låta musklerna vila helst 48 tim.
Så det kankse bara blir konditionsträning...

Men lite gottis fortsätter vi med.
Ikväll delade vi på en chokladkaka, men vi skippar colan och dricker lite gott hallon/citron vatten.

Massa tråkig text bara.. Meen så äre ibland.

Jag borde köpa en brun utan sol imårrn.
I'm white...























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0