På min önskelista NU!

- Hej mina natt-läsare :)))
Jag är iaf. fortfarande vaken.
Nu väntar två lediga dagar för både mig och Syster.
Lyllooos, we know.
Så inget gå till sängs tidigt ikväll inte.

Imårrn väntar en ny dag med träning.
Plus date med mina snygga tjejer.
Jossi, Carro & Syrris.
- Ja tack till det va.

Sen vare så att vi satt och kollade igenom lite schnygga bilder dårå.
Och då hittade vi ju givetvis bilderna på våra en gång nyförstorade lips.
- Jaaa tack.
Fan va snyggt det va!
Kan inte begripa att vi väntat så länge me're..
Men det kostar ju ändå en liten slant och det är alltid för många saker man vill lägga sina sedlar på.
Man är ju inte Anna Anka direkt haha...
Eller Montazami som tjänar 400 dollar på att TOK-STYLA en lya haha.
Nej men nu vart vi så galet sugna så vi måste nog höra av oss till Skönhets-Doktorn illa kvickt.
Och den här gången ska vi hålla efter dom.
Gör man det så slipper man ju till slut nästan helt fylla på'rom...
Det är ju så det funkar, med Juvéderm :))






Faan va jag längtar efter dom.

Kommentarer
Postat av: carolina

JÄVLA SNYGGING, jävla jävla snygging vah..

gäääd asså :)

2009-10-13 @ 13:44:35
URL: http://carolina
Postat av: Kajsa

Det är det.... :P

2009-10-13 @ 14:56:34
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0