Som i ett slott

Kvällen fortsätter, mina inlägg fortsätter rasa in...
Ett av de nya inköpen blir ju en taklampa.
Vi sprang på en pampig grejj på Household idag som man nog skulle kunna tänka sig.
Har setat och spanat lite på nätet också.

Några alternativ kommer här :))

. En vit kristallkrone-inspirerad lampa i vitt.

. Ännu en 'kron-variant'.
Jag vill nog ha nåt ganska cleant ändå.
Känns lite tråkig kanske... Men ändå ganska fräsh i ett väldigt cleant rum.
Med vita väggar, dom där tavlorna... Hm.

. Jag var först inne på just en svart.
Men vid närmare eftertanke så kanske en vit skulle göra sig bättre...
Jag vill inte att den ser billig och plastig ut heller, vilket dessa modeller kankse lättare gör i svart..


. En 'blank' kallade dom den här.
Kunde ju också vara fräsht.





Jag tror nog kankse mest på en vit eller 'kråmad' haha...
Hoppas min Syrra känner samma va ;-)


Kommentarer
Postat av: Sanna&Sofie

Precis vad jag också är ute efter! Den andra gillade jag, vart va den ifrån? Kram!

2009-10-06 @ 11:41:17
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja visst är den fin, från ellos tror jag den kom, eller haléns :))

2009-10-06 @ 14:33:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0