Sovmorgon, träning & ny outfit

- Morning godd-lookings..
Idag äre dax för veckans första jobb-dag för mig dårå.
Feels good.
Syrris stack iväg ur-tidigt imorse, jag lovade att äta frukost med henne innan hon stack.
Så det vart frukost på sängen :))
Sen somnade jag om igen...
Sov som en liten prinsessa.

Nu ska jag klä mig & packa träningsväskan.
Jag har FET sovmorgon idag, börjar inte förräns halv 3.
Så jag tänkte besöka gymmet innan jobbet.

Men, min dröm-ouftit med den turkosa kavajen blir ju som sagt enbart en dröm.
Det gav mig dock ny inspiration för hlegen:

Jag kör nog på min svarta kavaj.
Min vita New york tisha under.
Ett par svarta shorts kankse, svarta strumpbyxor tror jag..
Och ev. så inviger jag dojjerna som vi köpte för någon månad sen.
Dessa jag klistarde in här är ju Top-Shops variant, och mina är från DinSko, men dom är snarlika..

En enkel outfit som jag får piffa med en turkos, glittrig ögonskugga från MakeupStore.
Ska investera i ett turkost nagelack också, om vi inte har nåt..
Min svarta klocka, svarta ringar..
Jag har tom. ett liknade halsband, fast det står 'Read my mind'.
Inte lika fräckt som Expensive meen.. Det får la duga...
Håret ska vara FAB!
Det får inte misslyckas...




Så här KAN jag se ut på Lördag :))
Så ska jag se ut på Lördag.
Dock ingen sån där snygg kavaj jag har med axelvaddar i.
- Men det kansek man kan fejka...?
Om jag nu passar i're..
Hade jag haft tur så hade jag kunnat TOK-MATCHA den här outfiten me de turkosa Killer-Heelsen vi köpte.
Men dom har såklart Syrris förtsa tjing på..
- Otur haa...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0