Sushi-Djuret skrattar idag

Börjar som sagt halv fem idag..
Fördrivet dagen hittils med städning och räkningar.
Typ va.

Jag & syster hade en liten diskussion om städning och fördeling av olika sysslor här hemma va.
Haha...
Och nu vart det återigen damen här som städade toaletten haha...
Vi är rätt tenliga av oss dock så det var en lätt match.

Betalat räkningar i vanlig ordning den 25.
Ska väl snart dra av mig mjukisdressen och byta den mot något att jobba i.
- Löningsredag, Äre nå drag i affärerna tro?

Kvällen.
Antingen ett beösk på nåt fräsh ställe med Carro & Calle.
Eller så tar vi med oss suchi hem och myser i soffan bara.
Jag har vart sugen på sushi så länge jag kan minnas haha..
Nej men vi får se :))

Nu kurrar min mage, tror jag åker ner på stan i tid och äter lite Donken mat i fika rummet..
Så gör vi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0