Thai garden, sälja soffa, Smögen el. Saint Tropez? Mina tjejer är grymma!

- Morning lovers..
Fredag idag, dax för jobb igen.
Nu har de varit här och hämtat soffan + fotpallen.
Så nu äre lite småtomt här men..
Det är ju bara tills på Söndag så.

Igårkväll vart det chinabuffé på Thai Garden med mina snyggissar.
Åh det va skit mysigt, och såå jävla gott!!
Vi satt länge och ventilerade :))

Nu ska jag kolla med Syrran om jag ska hjälpa henne packa väskan.
Bruden är ju lixom bjuden ner till Smögen för skaldjur och vitt vin ;-)
Haha, meen hon stannar nog hemma med mig den här gången haha.
Faktist.
Men det är ju inte helt fel att få sånna invataions, Syrris blir bjuden till Smögen & jag blir bjuden till Saint Tropez.
Eller rättare sagt, dit får vi åka när vi vill ;-) Haha
- Ja tack till miljonerna...
Haha, stressa inte upp er över det där för det var ett litet skoj bara.
Men ingen av oss kan ju påstå att det inte vore liiite soft att åka med Syrrans uppvaktare ner till Gotland nästa sommar.
Skippa färjan ba, vi åker private haha...
Eller vi och vi.. Carro lär väl åka med Uffe men....
Haha....
Ni är underbara tjejer, tack för alla skratt igårkväll <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Precis som det ska va tycker jag, vi ladies ska behandlas som prinsessor om nån ska få njuta av vårt sällskap ;)Nice pics förresten, man måste fan få va poser ibland ;) Kram!

2009-10-02 @ 14:32:47
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0