Vart är min riddare? Min egna alltså..

- God kväll damer & herrar.
Ahh min arbetsdag är över, jag är hemma igen.

Syrris gjorde fattiga riddare åt oss.
Första gången vi ätit det, googlade fram ett recept då vi varit sugna på det ett tag nu.
Var faktist gott, med sylt, socker och kanel.
I glasen - Iskall mjölk.
Snyggt!

Jag kom hem till Syrris aka. jobbar'n.
Stackar har jobbat med våran nya TV-Bänk i princip hela dagen.
Sjuuukt jobbig, lådorna vart fel så vi måste göra om dom också :( Ahh va jobiigt.
- Ikea-Möbler.. Och Ikea-beskrivnigar va!
(Syrris, hade vi tagit den Tv bänk jag ville ha så hade'ru sluppit mecket med lådorna och hjulen och det tjafset) Haha...
Nej vi kunde faktist inte enas om någon Tv-Bänk.
Jag ville ha en låg, vit väldigt super-clean lixom..
Syrris ville ha en i samma serie som vitrinskåpet..
Men den ville inte jag ha, och hon ville inte ha den jag ville ha...
Så vi fick ta en mitt emmellan, från serien Bestå.
En vit blank, med lådor och fack och hit och dit..
Men det blir faktist bra :))
Man börjar se hur det kommer se ut :))

Sen har vi meckat med Hall-Garderoben men  det känns för sent för att slutföra jobbet.
Det låter så mkt..
Vi kankse hinner lite imårrn innan jobbet.
Garderoben till sovrummet lär bli SKIT JOBBIG..
Med skjutdörrar, och skenor de ska gå på.
Spegeldörr och förankras i väggen..
Meen det tar vi då.. Om någon dag.
Imårrn.

Nu har jag ont i mina fingrar efter all skruvning.
De är lite röda va..
Syrris hände blöder bergis..
Meen bra blir det! Bra blir det!


Kommentarer
Postat av: Juan

2009-11-05 @ 09:06:11
Postat av: Anonym

Hola Chica : ) MQ nästa! Chao Bella!

2009-11-05 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0