Är jag den enda som är vilsen?

Min fina vän Caroliina visade nyligen upp detta klipp.
Denna låt är MIN favorit just nu...
Den funkar verklogen att klappa med till.
Som vi brukar vilja göra va.
Slå i takt med handen på låret när man cyklar ner till klubben lixom.
Fuck bilstero, vi har ju mobiler och vi KAN cykla med en hand på styret.
Det har vi lärt oss va :D
Jag tror att Calle tycker så himla mkt. om att cykla ner på stan med twinsen & hans snygging när vi 3 är lite sliriga och på jävligt bra humör.
Det tror jag...Haha



Så säg hejdå, för livet går vidare,
Och kom ihåg att de finns nåt som är finare.
Dags för mig, vi hörs väl ganska snart igen.
För just nu så är de faktiskt dags dra igen,
så ha de bra min vän, vi syns väl nån dag igen - om jag nånsin kommer tillbaks igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0