Ja tack på mitt liv

Amen JAA TACK på tjejerna jag känner.
Imårrn kör vi hårt.
Jag, Syster & Carro har ju som vanligt taggat hela veckan :D
Och nu bestämde sig precis våran saknade vän som tog sitt pick & pack och drog till Sthlm, för att komma hit imårrnkväll <3
'' Jag tar med mig en flaska likör & bra humör ''
- Ja tack på dig Lina.
- Och jag hoppas på dig Joosssiiiiiiiii ...


Så sprang vi på Mickis på Gränby och hon ville också komma :D
Vore skit kul!
- Även Isiiiie kommer va?
Matilda & Lina?! Hoppas hoppas på eeeer <3
Kommer ju blir värsta tjej-jänget.
Snygg-Tjej-Jänget!
Åhh, jag & syster håller på coh städar vårat hem så det är tipp topp imårrn för nya ögon lixom :))

Tjejer - Ni är välkomna till oss imårrn.
Sen kör vi Saluhallen där Axwell dunkar högtalarna imårrn.
(En fågelviskade lute tokigt)
Kommer bli AWSOME!
Haha tydligen så vare Alex Moren & Alex Gaudino..
Meen det blir me grymt :P


Kommentarer
Postat av: carolina

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH TAGGA TAGGA TAAAAAAAAAAGGA........älska älska äääääälska :)

2009-09-18 @ 18:44:34
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fan vad jag älskar morgondagen... Fan vad jag älskar mitt liv och alla mina unberbara tjejer som förgyller det åt mig!

2009-09-18 @ 18:53:22
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: kristina

Två ord..

JA TACK

2009-09-18 @ 20:16:51
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0