Let us seduce you

- Aaaallååå...
(Som Jag & Syster sitter óch skriker här just nu haha)
Väldigt hög nivå i vårat vardagrum just nu känner jag :D

Vi skippade TVn efter två spännande avsnitt av Idol följt utav Kändisdjungeln.
Nu kör vi lite schnygga playlists istället.
Men nu äre så att ALLA, utom vi som bor i den här lägenheten verkar ja spotify, och det vill vi också haha.
Meen... Kan han bara fixa de nån gång då va?
Fan jooordens tyngaste fest här på Lördag haha.
- Visst då grappar? (Carro & Kajsa)

Och imårrn äre ledig dag igen.
- Jaa tack.
Vi ska sova ut, vakna utsövda, äta låångfrukost, dra till Gränby Centrum..
Strosa där i lugn och ro, fixa boolget.
(Så skönt att slippa springa dit på sin halvtimmed lunch på Lördag, Thank god)
Ehm.. Köpa nya fransar kankse, strumpbraller..
Ja lixom kolla så man är klär för en fräsh Dans Lördag.
Sen ba fixa hemma..
Dusha, packa in håret & fejjan.
Grejja naglarna, volym fixa håret innan man lägger sig och ha det gjort för Lördag..
Allt sånt - Åh i Love it.
Minska stressen för helgen...

Btw så loosa jag hatten på Tradera men hittade på en jag glömt att jag hade när vi städade förrådet.
Också en grå..
Jag vill ha hatt på Lördag, Hoppas jag blir nöjd me'ren..

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går att fixa gratis Spotify-konto. Bara googla och följ instruktionerna ;) Hade jag haft en invite till övers kunde ni fått en av mig.

2009-09-18 @ 10:21:54
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0