She's back

- Gääd va?! Över en vecka sen jag var här nu.
Men jag tänker faktist skylla ifrån mig, på min sega dator.
Visserligen är den rosa, så det är svårt att bli just arg på den.
Jag & Syrris har börjat snacka me'ren va...
Eller ropa mest...
Vi brukar böja oss fram och ropa ' Aaallåå..'
Haha...

Men faktist, den har nästan HELDÖTT.
Papssi ska ominstallera hela skiten senast i början på nästa vecka.
Nu råkar ju jag visserligen själv vara ganska kunnig på det här området,
och både pappa och jag själv tror nog att jag skulle klara det själv , men det var ju det där med mitt låsta admin-konto där jag faktist har gaanska mkt. filer som jag helst skulle få tillbaka innan ominstallation.
Och det kan jag inte själv... Så jag får hålla mig till tåls.

Ledig dag idag.
Ledig dag imårrn.
- Jaa tack.

Cyklade ner med Syrris till stan idag.
Hookade med lägenhets-köpar'n.
- Jaaa, Carro har schackat lägenhet!
Fan va fint !!!
Det går lixom braaa nu.

Och jag & Syrris köper soffa :D
Fick min såld idag, så det blir en mellanskillnad på 900 spänn.
Ut med min vita och in med en mörkgrå/svårt divan soffa.
- Ja tack :))
Så... Ja det går som sagt bra nu.

Min ängel bjöd mig på lunch på Coffe Hosue by George idag.
Köttfärsfoccacia, Ur god.

- Tack älskade vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0