Skönhetsstugan säger hej

- Heeey Lovers.
Ett litet rop från skönhetsstugan kommer här :))

Efter filmen tände jag massa ljus i badrummet.
Asså massooor av ljus.
Dush med allt vad skönhet heter.
Peeling av fötter, rakning och mys.
Sen ansiktsmask, plockning av ögonbryn och cocos body-butter från Bodyshop som är det bästa som finns.
Nu är jag AP fräsh och låter min svarta siden-robe ta hand om min hy lixom.

Lyxigt att få krypa ner så fräsh en Lördagkväll.
Inte vakna och lukta klubb imorgon direkt.
Nej imårrn vaknar vi löjligt FRESHA och klara i huvet :))

Pratade nyss med Fröken Envall en bra stund.
Faan va vi taggar för en PANG-LÖRDAG nästa helg.
Och det bästa är ju att jag & Syrris jobbar 3 dagar den kommande veckan.
Bara 3 dagar för att vi ligger på så mkt. plustid, feels great.
´
Men nu lär vi klicka hem nya heels.
Det behöver vi.
I sådanna här tider ska man unna sig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0