Jag är sugnast

För två år sedan var jag, Syrris & Carro Uppsalas snyggaste på Haloween ;)
Carro va pirate, Syrris var BAD Cop & Jag var Glass-Tjej haha.
Nej men en rosa servitris va..
Vi gjorde're på riktigt.


Asså jag & Syster har hur många år som HELST försökt styra nån fet halloweenfest eller julfest där ALLA klär ut sig.
Meen med mindre lycka, när Seven fanns så fick man ju klä ut sig lite tätt som tätt där haha.
Men numera vill man ju inte gå på maskerad på krogen...
Så i år...
- KAN vi inte köra en fet ferre bara?
Jag & Syster sitter redan och spanar kostymer..

Faoriterna just nu är Mimmi Pigg, Getingen & Snövit.
Tjejer.. OCH Killar :D
Kan vi inte bara köra.
Kan vi inte bara bjuda hela Uppsala, bara man klär ut sig så är man lixom välkommen.
Kan inte alla bara gå ihop och satsa...
- Fan va ägigt det vore...
Med fett mkt. folk, inte alla man känner bara...
Åh jag vill.. Vara ute i tid.

- Hur sugna är ni Uppsala? :))
På en SNYGG haloween fest..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Pliiis jag vill jag vill.. känna mig så där snygg som vi va då haa.. visst!?

Annars har vi vårat egna päärtti ;-) Får väl damma av polis uniformen blink

2009-09-16 @ 22:58:46
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får man fråga vilken sida du har hittat dräkterna på? Skiitsnygga :)

2009-10-01 @ 18:09:27
Postat av: anonym

Får man fråga på vilken sida du har hittat dräkterna? Skiitsnygga :)

2009-10-01 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0