Nothing you can compare to your neighbourhood Hoooooe...

Nyss hemkommna från Mys och Fredags-Dinner hemma hos Mamssi <3
Så skönt att avsluta arbetsveckan och den HÄR veckan med familjen.
Gott & Mysigt.
Världens bästa Mamii, förstod precis, visste precis vad hon skulle säga och visste precis hur hon skulle göra för att vara världens bästa.
Tacka för att man har sådan familj man har, jag är så stolt över de.
SÅ STOLT.

Nu är vi hemma hos oss igen, med Kändisljungeln in the background.
Dagen har gått förbi oss.
Jag har blivit polisanmäld haha.

- Äre nån som skrattar med mig?
JA - HON polisanmälde mig för det jag skrivit i min blogg idag.
Jobbigt läge, fejsa vad du gjort istället och sluta haka upp dig på små patetiska detaljer.
Du har inte säkrskillt mkt. rykte kvar att rädda lixom.
Så många som hört av sig och visat sitt stöd, sin omtanke.
Vissa så otippade människor som bara vill visa och ställa upp.

Och en till sak som stör mig oerhört mkt. är att de båda djuren FORTSÄTTER att ifrågasätta varför
JAG ''LÄGGER MIG I''.
- Vad FAN äre ni inte fattar?

Ni får det att låta som att jag ställt mig och försöker försvara någon okänd människa på stan.
- Lägga sig i?
Ni får det att låta som att jag lägger näsan i blöt, börjar rota i något jag inte vet något om och inte har med att göra.
- Hur dumma är ni? Måste jag bara fråga igen.

Hon skrev att hon inte behöver försvar sig inför MIG, och är helt säker på att Kajsa kan föra sin egen talan.
Tror någon av er att hon tänker prata med er igen?
Otroligt att man inte efter så mkt. inser vad man faktist gjort för skada..

Vet ni mer vad hon skrev, 'Förstår inte vad ni tycker är så konstigt, vi var ju allt annat än tajta innan'.
Yes, dom orden kom till min lur nu ikväll...

Och vet ni... Man kan med några korta ord avsluta och säga så här..
Han valde ett ligg med HENNE framför ett LIV med Kajsa.. Kajsa.

Orden från min favoritlåt Sexy bitch lämpar sig så himla bra här...
 ' Nothing you can compare to your neighbourhodd HOE!!! '


Kommentarer
Postat av: carolina



Hennes rykte är nog bland de värsta i uppsala gällande att vara en sketen vän samt

att ligga runt med HELST upptagna killar. HELST ska de ha barn också.. Hon har ingen verklighets uppfattning. Hon är uppe i det blå & svävar så är det baraa...



2009-09-12 @ 10:57:47
Postat av: Kristina

I know...

Tänker på'rej ikväll Carrooo :))

2009-09-13 @ 00:05:23
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0