Hur kunde ni?

Okey... Let's drop the bomb, the big bomb!

Han knullade en av våra sk. kompissar..


Jaaapp.
Äckligt och sjukt.
Kajsa fick ett 'Anonymt' mail där 'NÅGRA' absolut tyckte att vi borde få veta allt.
Att det var så sjukt, och hemskt.


Vi valde att inte tro på det först, iochmed att han valde att BLÅNEKA min syster rakt upp i ansiktet.
Det fanns ju inga bevis så vi trodde A.
Mailen fortsatte och A fortsatte ljuga.
Han tänkte alltså låta min Syster leva i en lögn, att låta henne fortsätta vara med honom, tro på honom, älska honom..
HUR EGOISTISK FÅR MAN VARA?
Meeen den här killen är inte så värst bright han inte.
Inget tänkehuvud direkt.
Ingen kille som klarade av skolan direkt, om ni fattar vad jag menar..
Så hans misstag började ju trilla in.

Min syster sov där och skulle skicka ett sms till mig, från hans tele, givetvis för att kolla hans mobil.
För min Syrra har ett huvud.
Och visst, där fanns hennes äckliga namn med på senast skickade sms.
'Carla'.
Han fortsatte trycka lögner i halsen på henne.

Men det stämde inte...
För som sagt Kajsa är LITE mer BRIGHT än vad han är...
Så vi lurade honom igårmorse..

Ringde och bad om hans lösen till Faceb. för att vi 'hade fått ännu ett mail' där det stod att det nu skulle finnas avslöjande mail i hans inkorg.
Kajsa ville bara ha hans lösen, och gå in och kolla om det var sant eller inte.
' Har du inget att dölja så ger du mig löseordet, gör du det inte så är det ju sant' Sa hon.
Han vart såklart skiträdd, vågade inte ge det.
Kajsa skriker och gråter i förtvivlan och ber om det...
Han vägrar...
' Låt mog kolla så kan jag glömma det här sen, låt mig bara se att det inte finns något där '
Hon gråter för hon börjar inse...
Till slut ger han det.. Efter kanske typ 10 min.
(Iaf så lång tid så han själv hade hunnit logga in och dubbelkolla...)

Kajsa ringer upp, storgråter och får fram:
'' Hur kunde du, jag gav dig så många chanser att erkänna ''
Han lägger på, han förmår sig inte att säga ett ord.

Inte nog med att han knullar en av Kajsas sk. kompissar, så blåljuger han henne rakt upp i ansiktet i över en vecka.
Han låter henne skriva massa fina saker om honom på sin blogg.
Han ligger med min fina, underbara syster EFTER att han satt på den där äckliga...
- Fattar ni?!

Sen messar han Kajsa igår.
'' Du vet väl att jag fortfarande älskar dig , det vet du väl? ''


Jag har så länge önskat att Kajsa skulle inse vem hon var tillsammans med.
Att hon skulle inse det alla andra insett för länge sen, att hon va värd så mkt. bättre.
Att han aldrig varit värd henne.
Han har alltid bara sagt åt mig att inte lägga mig i, att det är mellan de, att jag inte har med det att göra.
Men hur ska man kunna gå runt och bara se på när ens bästa vän och tvillingsyster som jag älskar över allt på denna jord far illa?
Hur ska jag bara kunna bita ihop, när jag ser hur han får henne att gång på gång brista ut i gråt?
Hur ska jag kunna ta att han behandlar henne så..?
Nu behöver jag inte ta det längre, äntligen.

Jag kan bara inte förstå hur han kunde låta henne stanna kvar så länge?
Han måste ha sett hur dåligt hon mådde?
Insåg han inte vad han gjorde?
Varför kunde han inte låtit henne gå tidigare?
Var han tvungen att göra det värsta man någonsin kan göra mot en annan männsika?
Var han tvungen att göra så mot MIN syster?
Var han tvungen att förnedra henne under en veckas tid?

- Hur kunde du?



Nu hotar han mig.
Han ska anmäla mig för förtal.
Inte en enda gång under de åren jag känt honm har han erkänt sig ha fel.
Inte en gång...
Igår pumpade jag hans telefån med meddelanden, för att tala om vad han gjort.
Inte heller igår kunde han stå upp som en man och visa ånger, säga att han betett sig som skit.
Han skrattade åt mig istället, och började trycka ner mig.
(Ja, jag tryckte ner honom, men jag tyckte mig ha rätten att göra det)
Han skriver att jag inte är en så omtyckt människa heller, att folk kommit till honom och snackat om mig.
Att han har haft ett bättre liv än jag - Jag som inte ens äger nåt, skriver han till mig.
'' Du äger inget mer än en sunkig lägenhet. ''

Då  kankse ni tänker att han säkert äger en fräsh, central lägenhet, kanske har bil och ett, ja 'Lyckat liv'.
Men nejdå.. Han sitter med en hyreslägenhet och en MOPED.
Det är vad han äger... Så har han mage att försöka trycka ner mig och bara kasta ur sig skit.
 '' Du äger inte den där lägenheten, det är BANKEN som äger den.. ''
Jag kan bara anta att han har så dålig kunskap inom området och antagligen inte förstår att i princip ingen människa någonsin ens betalar av ett lägenhetslån under hela sitt liv.
Han tycks inte veta så mkt... Han går visst runt och tror att alla med lån inte äger nåt...
Utan det är ju banken....

- Hur kunde du?!


Och du Carla?
- Hur kunde du?
Du satt ju och skrev till mig på msn för inte länge sen.
När jag ställde dig mot väggen och frågade vad du höll på med?
Varför du försökt dra min systers pojkvän på eran fest, BARA FÖR ATT KNÄCKA.
Varför du gått runt och snackat om att du vill ligga med min Systers pojkvän.
(För det hade hon sagt när vi var på Gotland...)
Du pratade bort det och försökte försäkra mig om det ju aldrig skulle hände, för han var 'Offlimits' skrev du.
Även om de skulle göra slut så skulle han fortfarande vara 'Offlimits'.
Att även om du fick chansen så hade du aldrig gjort nåt...
Vad hände sen då?
Vad gjorde min Syster dig så att det kändes ok?
- Vad har hon någonsin gjort dig?

- Fattar ni att ni gjort det värsta man någonsin kan göra?



Kommentarer
Postat av: En total främling som ändå får ont i magen av sånt här..

Jag blir alldeles mållös när jag läser det här.. fy fan vilka idioter dom är. Hur kan man behandla ens flickvän sådär. Stackars Kajsa! Nää var bara tvungen att faktiskt ta ställning här... Tjejer ska ställa upp för varandra :P Och INTE bete sig som den där slamp-Carla (jaa en sån gör faktiskt skäl för namnet!) eller den jävla apan Andreas (får öva på öknamnen lite kanske). Måste vara två själviska och elaka jävlar..

2009-09-11 @ 12:24:42
Postat av: Anonym

usch,fyfan! vem är carla???

2009-09-11 @ 12:43:40
Postat av: En gammal vän till Jossan

Av en slump trillade jag in på din-, din systers- och Carolinas blogg för ganska längesedan. Har sedan hängt kvar för ni verkar vara så otroligt fina tjejer och även vän till Jossan. När jag nu läser det här svartnar det för mina ögon. Vilket fruktnsvärt svek från bådas håll! Otroligt hur lågt man kan sjunka, så respektlöst! Hoppas ni så småningom kan lägga det här bakom er, ni kommer växa som människor, stärkta av det hemska. Fortsätt ta hand om varandra! /S

2009-09-11 @ 13:21:52
Postat av: en förbannad tjej

den där carla verkar vara nån som inte har mycket vett i huvet. tjejer ska hålla ihop och igenom att göra såhär så visar hon att otrohet är okej. hur skulle hon känna om hon var i kajsas skor? hon borde väl också tänka ärlighet är något fint och hade hon pojkvän så hade väl hon velat att han var trogen? nu har hon visat att det är okej med otrohet. vissa killar är skit, så är det bara, dumpa fanskapet och gå vidare. men att ens kompis kunde sjunka så lågt, det förstår jag inte. det gör mer ont än något annat en pojkvän skulle göra. kajsa, jag hoppas du hittar nåt bättre.

2009-09-11 @ 13:43:53
Postat av: Maria

fyfan :/ stå på er tjejer! HATAR sånt där!

2009-09-11 @ 18:08:44
Postat av: Frida

Du är en underbar superduper fantastisk syster och jag känner mig trygg när jag vet att Kajsa är i dina händer min älskade vän.



Saknar er massor, men snart blir de ett besök och då är ni bokade för massa skoj!



Kärlek till dig bruden. Mycket kärlek! <3

2009-09-12 @ 20:12:31
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack alla fina tjejer.

Ni är grymmast!



Och Fridi, Jag tar hand om'na.

Hela tiden :)))

Din helg är BOKAAAAD :D

Löves n högs

2009-09-13 @ 00:07:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0