Vi ses i helgen va

- Hey sugar...
Redan TORSDAG idag, när man lixom bara jobbat en ynka dag än..
Känns helt fantastiskt..
Den fina känslan firar vi denna förmiddag med godipåsen i knät.
- Jag tar hand om den som en liten, hjälplös bäbis va..
Även sovmorgon dagen till ära, så jag har huset för mig själv lixom, höhö..
Så jag dunkade igång min trevliga playlist med ALLAAA nya låtar haha.
Det vart lite morgonstök också, disk, hänga in kläder från stolen och vika tvätt.

Och även fast vi hade storstädning här i söndags så kunde jag redan nu krypa runt på alla fyra och torka hår från golvet med en fuktig trasa...
Hår hår, HÅR överallt.
Men nu är det lite schnyggare än imorse iaf.

Nu var godipåsen slut och så även mina tankar i denna stund..

Juste!
Imorgon kl. 07.30 är Kissie med i Vakna med the voice.
Det vill jag se... Inte min direkta favourite-person va, men det är lixom lite därför jag vill glo på na va...
Se vad hon har att säga va..
Om hon har blivit nå tjock va...

Men nu kallar livet på mig.
- SEE YAH!



Lovestory med Taylor Swift.
Just nu - Jävligt högt... I den där bilen...
- Ja tack!
Let's turn it up a little bit more ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0