Alla vi som...

- Morning hunkies!

.. Alla vi som gillar ledigt, klappar nu - Klapp KLAPP!
Chillvecka och det tackar man inte nej till.
Både jag & Syrris är lediga idag & imårrn.
Feels on top.

Det firade vi med en sen natt inatt haha.
Jossi var här och vi bara tog igen missad tid <3
Chirre m. dirre, cola & poppade popcorn :D

Idag kör vi IKEA.
Nu väntar vi bara på att Fröken Åkerlund ska trilla in här så tar vi oss ner på stan för en fika med Millis, Tiien & lilla söta Gabriel :))
Sen tar vi med oss Jossan till IKEA.
Ap länge sen vi var där, passar perfekt på en ledig Tisdag.

Jag missade update om helgen brölopp.
Men Syrris har ju visat bilder, och 165 st slängde vi upp på Facebook.
Så jag känner att ni säkert redan sett dom, dom flesta.
Det var grymt iaf.
Världens vackraste brud - Eva.
Så fina tal, så härliga människor.
Allt var AWSOME.
Så himla trevligt.

Nu kommer Joss, Gotta go.
Talk to you later lovers.

- Frida, jag är med i tankarna...
Vi lyssnar på Airplane-skivan nu <3
Ska fan skicka en skiva till dig också ( För allt finns ju inte alls på spotify.. men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0