Familehelgen

Syster workar även idag.
Jag är för mig själv lixom.
Ska ta cykeln ner på stan om nån timme.
Strosa lite i affärer.
Köpa födelsedagspresent åt Viktor som fyllt ytterliagre ett år.
Det blir fika & mys där i eftermiddag :))
Myyyys <3 Med min älskade familj.

En Familjehelg är vad jag haft.
I Fredags Sov Wilmis här, mamii också <3
Mysigt från början till slut.
Igårkväll kom Mamii hit för maraton av Solsidan.
Bordet fylldes med chirre & dirre & Glass.
Lakrits&Citron + Kryddig rabarber.
Åhh helt gott, blir helt sugen.
Lite mellis :))

Ska ringa och kolla om min vackraste Josefin är sugen på en liten sväng på stan efter jobbet.
Vore FAB.

Talk to you later babes <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0