Inte än

- Morning sleepers..

Nu vart jag så trött och irriterad på blogg.se eller på min trötta dator..?
Hatar när man skrivit något här och det bara försvinner ut i cyber lxom.
Less man blir.
Jag blir AS less :(

Nu är det iaf. straxt back to life efter 2 dagars ledighet.
Känns helt OK.
Om vädret bara kunde bestämma sig.
jag föredrar nog helst varmt eller kallt, så man slipper släpa med sig extra grejjer i väskan bara för att jag inte kan bestämma mig för hur mycket eller lite kläder som egentligen behövs..
Hatar släp.

Nu har vi iaf. äntligen beställt nytt bredband.
Åt helskotta med mobilt bredband.
Nu ska vi bara göra slag i saken och köpa ny data också.
Som sagt, den här är rosa men väääldigt trött.
Ska bli så skönt.
Nytt är fräsht :D

Och listan på mina Cravings just nu är ENORM.
Jisses.
Det tar ju aldrig slut..
Boots, jodphurs, blåa kilklackar, rutiga skjortor, ridbraller, stora halsband.
Koftor, koftor, pumps, mössor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0