Kräftskiva

- Hey fina!
Ah, som att jag övergett er, nästan.
Fy va trist!
Såklart kommer jag tillbaka :))
Det var helt enkelt fullt upp i veckan, full rulle.
Bara massa skoj!

När hördes vi sist...?

Innan Kräftskivan.
Kräftskiva på Birger Jarl med Anna, Catrine & Syster.
Grymt!
Så sjukt lyckligt.
Kräftor är bland det bästa jag vet här i livet :D
Så en kräftbuffé med mina ladies är ju inte helt fel.
Bättre vart det...
Vi vann en av FÅ vinster på alkohollotteriet.
Där hittade man lycka haha.
Underbara snapsvisor.. Eller Kräftvisor ;-)
Sjukt mycket högtalardans...
Ciderkvällen rasade såklart samman när det ska bjuckas på tequila och annat oskakat haha.
Och när man vinner en flaska bubbel...
Galet, så olugnt det kunde bli.
-  Tack tjejer, ni är grymma!
Snart igen, Tack :D

Jag fick tag i min hatt :D
Helt perfekt, precis som jag ville ha den.
Liten, nätt - Helt rund.
Ville abslut inte ha nån klumpig, stor sak.
Det ser bara clownigt ut tycker jag :)
Mer för pajaser lixom haha.
Och som sagt så vill jag inte matcha en hatt på något annat än ett kvinnligt sätt.
Med en klänning, svart/vit randig passade utmärkt tyckte vi.
Love my little, cute hat!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0